הצהרת נגישות
קבוצת שפיר עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
קבוצת שפיר מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.
הסדרי נגישות במרכזי שפיר סנטר
הסדרי נגישות בשפיר סנטר ראש העין
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בשפיר סנטר ראש העין – משרדי קבלת הקהל ממוקמים בכתובת יגאל אלון 22, ראש העין בטלפון 03-6296641
● קיימות 4 חניות נכים במרכז הממוקם ברחוב יגאל אלון, ו 5 חניות נכים במרכז הממוקם ברחוב שייקה אופיר 3 ראש העין.
● קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
● קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
● הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
● קיימים שירותי נכים נגישים בקומה העליונה והתחתונה
● קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
הסדרי נגישות בשפיר סנטר חריש
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בשפיר סנטר חריש – משרדי קבלת הקהל ממוקמים
בכתובת חברותא 13 חריש בטלפון 03-7753386
● קיימות 6 חניות נכים ב2 קומות חניון
● קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
● קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
● הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
● קיימים שירותי נכים נגישים בקומה העליונה והתחתונה
● קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
בשפיר סנטר גבעת שמואל- לא קיימת קבלת קהל
שירות לקוחות נגיש
• ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים
• הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות,יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
• מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
• אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
• טלפון: 03-9169600
• דואר אלקטרוני: office@shapir.co.il
• פניה באמצעות "צור קשר" באתר
• פניה באמצעות הדואר: ברקת 12 פתח תקווה
נגישות אתר האינטרנט של קבוצת שפיר
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים., בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.
קבוצת שפיר מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG.2 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
• מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקבוצת שפיר ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
• מסירת מידע בפורמט נגיש- החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה
• בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות קבוצת שפיר
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בקבוצת שפיר
• שם: ורד גינזבורג
• טלפון: 03-9169899
• דוא”ל: veredg@shapir.co.il
• ווטסאפ: 0549090652
תאריך עידכון ההצהרה
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך
8/5/2024